Fælles grillaften i Kolding Kajakklub
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kolding Kajakklub inviterer til grillaften for alle klubbens medlemmer. Unge som gamle, aktive og passive. Baggrunden herfor er, at nogle af klubbens medlemmmer i samarbejde med Danmarks Naturfredningsforening har renset Kolding Å for gamle cykler, indkøbsvogne og andet skidt og ragelse. For det fantastiske stykke arbejde har klubben modtaget et beløb til afholdelse af social aktivitet for klubbens medlemmer.
Vi sørger for grillmad med tilbehør, og vi har aftalt med festudvalget at de åbner baren for salg af drikkevarer og noget godt musik.
Af hensyn til madbestilling er der bindende tilmelding og det senest d 5. august 2022.

Initiativgruppen til dette arrangement er Thomas, Kjeld, Jan D, Tim, Lene og Jan
05.08.2022
12.08.2022 kl. 18.30 - 12.08.2022 kl. 23.55
0,00 kr.