Klubmodul henter siden
Tekniktræning for roere med max 2 års
Tilmeldingsfrist er overskredet
Her er et tilbud til dig som er enten hel ny eller forholdsvis ny i Kolding Kajakklub, og som gerne vil være bedre til at håndtere sin kajak på vandet. Eneste forudsætning for at deltage er at du medlem af klubben, og har max 2 års roerfaring i havkajak.

Vi kommer til at arbejde med alle teknikkerne fra IPP 1+2, samt noget fra IPP3, og med garanti noget som ligger helt uden for pensum )

I sikre og trygge omgivelser vil du helt sikkert blive udfordret på balancen og få flyttet dine grænser. Heldigvis sker det kun med et stort smil og glimt i øjet.

Det er IKKE et kursus, så du skal ikke bestå noget, men blot bruge tilbuddet til at blive en bedre kajakroer og få mere ud af din kajakroning :)

Program:

Mandag d.31/8: Fremadroning, baglænsroning og kantning.

Leg og balanceøvelser

Mandag d. 7/9: Repetition.

Fejetag, styretag - bagror og forror

Leg og balanceøvelser

Mandag d. 14/9: Repetition:

Støttetag, telemarksving - lavt og højt

Leg og balanceøvelser

Mandag d. 21/9: Repetition:

Redningsøvelser - egen- og -/makkerredninger

Påklædning efter vind og vejrforhold, husk madpakke og noget varmt at drikke. Og selvfølgelig dit gode humør.

Tilmeldte
3 /12
Tilmeldingsfrist
30.08.2020