Tour de Thy - Kajaktur for alle
Kajaktur i Thy nationalpark for alle kajaktyper
Kom med på sommerens weekendtur, hvor der vil være mulighed for ture i alle sværhedsgrader. Dvs. der er adgang til kanaler, søer, vige og åbent hav. Derfor udbydes dette arrangement som en fælles tur for alle uanset niveau og kajaktyper. Afhængig af vejr og vind vil turene være mellem 10-25 km pr. dag. Vi har fået lov til at benytte os af Vestervig kajakklubs faciliteter samt campere ved klubhuset.
For dem der ikke vil bo primitivt er der gode muligheder for mere luksuriøs overnatning inde i Hurup C. eller på campingpladsen, der ligger lige ved Kajakklubben.
Lad dig overraske af sælbanker, oddere i vandkanten, traner i klitterne og en fuksvans.
På havnen i Agger kan vi hente frisk fisk til aftensmad. Er du interesseret, så er butikken/fiskebilen åben ,,,,,,,,
Der vil være mulighed for at tilberede mad på bonfire både fredag og lørdag. Mulige udflugtsture i løbet af weekenden kunne være Lodbjerg fyr, Vestervig kirke, Hurup kurbad mm
Oplev solnedgangen i Nordsøen.
Evt spørgsmål kan rettes til turansvarlige
Lone Forsberg, Susanne Lyngs og Anni Grøndal
14.06.2018
15.06.2018 kl. 16.00 - 17.06.2018 kl. 16.00