Nak og æd - krabbesuppe og tangchips
17.10.2021 kl. 00.00 - 17.10.2021 kl. 15.00
Skibelund Shelterplads
Vi mødes i kajakklubben kl. 9 og ror de ca. 20 km ud til Skibelund Shelterplads, hvor vi har booket alle tre sheltere (plads til 6 i hver). Hvis du ikke har lyst til at sove i shelter, kan du medbringe eget telt og ligge på den tilstødende primitive teltplads.

Når vi kommer frem, skal vi ud og fange/plukke vores aftensmad i Lillebælt, og efterfølgende tilbereder vi maden over bål. Vi har waders, fangstredskaber, brænde og en stor suppegryde med. Medbring selv drikkevarer og øvrig forplejning - og tag eventuelt lidt ekstra mad med selv, hvis du ikke helt stoler på naturen -)

Bagefter skal vi æde, drikke og hygge på ægte vildmarks-manér, måske har vi også energi til at bygge vores egen svedehytte og tage en frisk dukkert i det skønne hav! Næste morgen/formiddag ror vi retur til klubben. Vi glæder os til at "overleve" sammen med jer :-)

Du er velkommen til at deltage fra landsiden eller nøjes med at ro én af vejene - du skal så blot selv organisere transport mv.

Marie og Birgitte