Koldtvandstræning
Tilmeldingsfrist er overskredet
Koldtvandstræning er for alle klubbens medlemmer som ønsker at lære noget om sig selv i det kolde vand. Programmet er sammensat at vandøvelser uden kajak, bjærgningsøvelser, redningsøvelser herunder egenredning, wetexit, og forskellige makkerredninger, måske lidt bugsering og en turlederøvelse med overraskelse/-r.
Alle deltagere skal medbringe udstyr i henhold til DKF niveaubeskrivelse i forhold til det roerniveau man har, følg evt. linket herunder.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig.

Dagen afsluttes med sauna og klubben er vært for en gang varm suppe, hvor vi giver hinanden tilbagemeldinger på dagens oplevelser.

Tilmelding via klubmodul af hensyn til indkøb af suppe mm.
Har du ikke lyst til at deltage på vandet men gerne vil give en hånd med at varme suppe, er du meget velkommen til at gøre det.

Ansvarlig for dagens program: Jan Martesen, tlf. 29270687

01.03.2018
03.03.2018 kl. 10.00 - 03.03.2018 kl. 15.00
0,00 kr.