Tilmeldingsfrist er overskredet
Tag med på tur til Årøsund og en tur rundt om Årø - sædvanligvis med gode muligheder for at en nysgerrig sæl pludselig dukker op.

ALLE kan deltage uanset niveau og erfaring.

Vi mødes kl. 9 i klubben, hvor vi pakker kajakkerne på traileren og kører til Årøsund. Forventet hjemkomst senest kl. 16. Al omklædning sker umiddelbart før vi sætter kajakkerne i vandet, og efter vi er kommet på land igen.

Trods lune forårstemperaturer i luften er vandet stadig koldt, og det betyder af beklædning som minimum er våddragt med neoprensko, samt en vindtæt rojakke. Derudover kan det anbefales at tage lidt overtrækstøj med til pauserne. Du skal desuden medbringe en solid madpakke og noget varmt at drikke.
Al tilmelding sker via klubmodul, og anfør gerne om du kan køre - gerne med trailer - og hvor mange du kan have med i din bil.

Forbehold for ændringer afhængigt af vejret.

Pernille og Ole
26.03.2022
27.03.2022 kl. 09.00 - 27.03.2022 kl. 16.00
Kolding kajakklub