Tur for Ă˜vede
03.05.2020 kl. 09.00 - 03.05.2020 kl. 16.00
Kære Venner ??
Sven-Erik og Jeg vil gerne invitere dig på en tur for øvede søndag den 3 Maj ?? Vejrudsigten ser godt ud :13 graders varme og sol med op til 5 m/s fra Ø. Fantastisk forårsvejr ?? Vi regner med, at se nogle sæler, for der er mange i Lillebælt. Turen starter fra Løver Odde og går til Skibelund, hvor vi holder frokostpause. Det er muligt, at vi ror igennem Fænø Sund, hvis gruppen har lyst til det. Distance er ca. 25 km ??

PS. Husk klubbens forholdsregler i forhold til COVID-19. Vi kører 2 og 2 derned og gennemfører turen efter alle corona regler.
Vi passer godt på hinanden og holder afstand. Påklædning efter vejr. Husk nogle varme at drikke og madpakke :) Måske også nogle lækkert til ? Husk IPP3 udsytr :) Kort og kompas er meget velkomme :)

Vi ses
Sven-Erik og Pawel