Vintertur 2020 (AFLYST)
29.02.2020 kl. 09.00 - 01.03.2020 kl. 24.00
Årøsund - ved Årø havn
Vintertur 2020 fra lørdag d. 29.2.20 til søndag d. 1.3.20

Få testet dit udstyr af på klubbens traditionsrige vinter tur, hvor vi i år har valgt at tage til Årøsund. Vi har fået lov til at låne Haderslev roklubs lille hytte nede ved Årøsund havn. Der er 9 sovepladser, men hytten skal også kunne bruges til vores rotøj, så det er tørt og nogenlunde rart at træde i om søndagen. Der er desuden en shelter dernede med plads til 4-5 personer, og så vil du kunne slå dit telt op.Du bedes ved tilmelding give besked om, hvordan du ønsker at overnatte. Så hytte- og shelter pladserne fordeles efter først til mølle princippet.
Det er en primitiv tur, hvor vi kører til Hejlsminde, og pakker kajakkerne med alt udstyret, hvorefter vi roer ned til Årøsund havn.  Distance 15-20 km lørdag. Hvis vejret tillader det, kan vi evt ro via Brandsø. Det afgør vi, når gruppen og vejrudsigten er kendt. Ved Årøsund havn slår vi lejr, tænder bål og laver aftensmad. Man medbringer mad og drikke til eget forbrug. Ligesom det altid er velkomment med en lille overraskelse til lørdag aften:-)
Søndag pakker vi igen kajakkerne og roer retur til bilerne, og så ellers hjem med bagagen fyldt med endnu flere skønne kajakoplevelser.

Vi mødes i Kolding Kajak Klub lørdag d. 29-2-20 kl. 9.00, hvor vi pakker traileren og bilerne. Skriv ved tilmelding, hvordan du vil overnatte - hytte, shelter, telt.

Tovholdere

Anni og Pawel