Tur for Ă˜vede
24.11.2019 kl. 09.00 - 24.11.2019 kl. 15.00

Kære venner

Så er det muligt at komme på tur for øvede. Vi har Lillebælt lige om hjørnet og det skal udnyttes ?? Hvis du har lyst til, at udfordre dig i strømmende vand så er den tur sikkert for dig. Er du IPP3 eller Instruktør 1 – så komme med på tur i Lillebælt ??

Vi mødes i klubben den 24.11 kl. 9.00, pakker vores kajakker og køre mod Snoghøj hvor turen starter. Vi ror mod Fredericia Havn (NY) og spiser vores frokost. Efter frokosten og hvis forholdene tillader det, så finder vi et sted hvor vi kan lege lidt med strømmen – det kan være fx ved ny Lillebæltsbroen eller et andet sted. Tur er ca. på 17 km langs kysten og med 2x 1 km (lige knap) kryds over Lillebælt (ved den ny og den gl. broen). Jeg regner med at være hjem omkring kl. 15. IPP3 udstyr og påklædning påkræves. Vand er allerede koldt og en våddragt som påklædning er bestemt en dårlig ide! Husk nogle varmt at drikke og en solid madpakke med.

OBS! Hvis vejr blive for foldsomt, så finder vi et andet sted i Lillebælt område.

Hvis du har spørgsmål så skriv gerne til:

Pawel266@hotmail.com

Vi ses ??