Workshop med grønlandsåre
29.09.2019 kl. 10.00 - 29.09.2019 kl. 12.00
Har du lyst til at lære at ro med den fantastiske grønlandsåre, så påtænker jeg at lave en workshop med de grundlæggende teknikker i at ro som en inuit på jagt efter sæler og marsvin.
Ud over at du med den rette roteknik kan ro over meget lange distancer, er åren fantastisk til at lære andre af de tekniske færdigheder, du som kajakroer skal kunne. Vi holder fokus på fremadroning, baglænsroning, sideforflytning, styretag og forskudt pagajfatning.
Afhængig af deltagerantal påtænker jeg at lave en workshop om formiddagen i tidsrummet kl. 10 - 12, og måske igen fra kl. 13 -15.
Hvis du vil deltage anfør venligst om det skal være formiddag eller eftermiddag. Når deltagerantallet er kendt laves den endelig plan for workshoppen.
Max deltagerantal pr hold: 12
Interesselisten bliver hængt op i klubben.