Rullekursus
21.09.2019 kl. 10.00 - 21.09.2019 kl. 14.00
Har du mod på at lære at lave “en rigtig grønlænder”, altså at rulle i din kajak, så har du nu muligheden. Kurset er for dig som aldrig har prøvet, og dig s1om lige mangler de sidste 180 grader i at komme helt rundt.
Vi starter med lidt video i klubben, hvorefter vi ror ud i fjorden og finder et egnet sted afhængig af vejret.
Medbring noget varmt at drikke og en god madpakke, for du kommer til at bruge en masse energi.
Derudover vil det være en god ide at tage ekstra tøj med til pauserne, måske en vindtæt poncho eller noget tilsvarende.
Vi lover ikke at du kan rulle når dagen er omme, men du får nogle værktøjer som du efterfølgende kan arbejde selvstændigt med. Og så lover vi at du får endnu en fantastisk dag på og i vandet med masse af sjov og spas.
Deltager du på klubbens IPP3 træning og mangler at få styr på dit rul, som er et krav for at bestå IPP3 prøven, er dette kursus en rigtig god ide at deltage i.
Du tilmelder dig viaklubmodul, og prisen - det er ganske gratis, men en god kage kan gøre meget.

Deltagerantal: max 12.

Instruktører: Anni Grøndal og Jan Martesen