O-LØB 2019
22.09.2019 kl. 10.00 - 22.09.2019 kl. 15.00
Kære RO-kammerater

Kom og hjælp os med et nyt tiltag for at forstærke klubbens DNA og sammenhængskraft!

Søndag d. 22. september i tidsrummet kl. 10 - 15, laver vi som noget helt nyt et O-løb. Vi starter ud fra klubben. O-løbet er for alle typer af kajakker og for alle klubbens medlemmer, unge, ældre, nye og erfarne, høje og lave, sporty og magelige roer, kapfanster, turfolk og andet godtfolk.

Vi har designet løbet så alle kan få en rigtig sjov dag på Kolding Fjord, og med mulighed for at møde nye og gamle rokammerater.
 Vi inddeles i blandede hold og møder ind til en spændende kajakrelateret opgave ved hver post. Vi afslutter denne fantastiske dag med overrækkelse af en passende præmie til det vindende hold.

Så kom frisk på vandet alle kvinder, mænd, piger, drenge, pensionister, nyuddannede og veteraner.

Husk at medbringe en passende madpakke og passende påklædning. Vi sørger for kaffe/te, en øl eller vand og vi tænder saunaen, så den er varm kl. 15, hvis nogen skulle have behov for ekstra varme og hygge.

Programmet udsendes senere.

Arrangører og initiativtagere: Michael Christensen og Susanne Toft Lyngs