Vintertur 2023
11.03.2023 kl. 10.00 - 12.03.2023 kl. 24.00
Skibelund
Vintertur 2023 fra lørdag d. 11.3.23 til søndag d. 12.3.23

Få testet dit udstyr af på klubbens traditionsrige vintertur, hvor vi i år har valgt at tage til Skibelund.

Vi mødes i Kolding Kajak Klub lørdag d. 11.3.23 kl. 10.00, hvor vi pakker kajakkerne. Forventet hjemkomst søndag d. 12.3.23 midt/sidst på eftermiddagen.

Årets vintertur i kajak går denne gang til Skibelund, hvor vi har mulighed for at overnatte i shelter eller i eget telt. Skriv ved tilmelding hvis du vil overnatte i shelter. Vi booker shelterne på forhånd. Pladser tildeles efter først til mølle princippet.

Det er en primitiv tur, hvor vi i år ror hjemmefra klubben og ud til Skibelund shelterplads - distance 20 km. Ved Skibelund slår vi lejr, tænder bål og laver aftensmad. Man medbringer mad og drikke til eget forbrug. Ligesom det altid er velkomment med en lille overraskelse til lørdag aften:-)

Søndag pakker vi igen kajakkerne og roer retur til klubben, og så ellers hjem med bagagen fyldt med endnu flere skønne kajakoplevelser.

ps. bemærk at vi har inviteret vores samarbejdsklubber med på denne tur, så måske får vi selskab på turen???

Tovholdere

Anni og Rikke