Stjerneskudstur
25.09.2021 kl. 10.30 - 25.09.2021 kl. 18.00

Turen går til Skærbæk havn og frokost ved Café Savannah, hvor Stjerneskud, pizza el. burger nydes. Sæt derfor et stort X i kalenderen Søndag d. 25 september.

Vi glæder os til en dejlig tur og god frokost i hyggeligt selskab med jer alle ☺

Praktisk info:

Vi satser på godt solrigt vejr så husk solcreme og ro tøj efter forholdene på den givne dag.

Da vi gerne vil bestille bord er tilmelding via KKK’s hjemmeside nødvendig.

Turen er for alle som kan ro ca. 20 km på en dag. Vi ror i et tempo, så alle i havkajak/turkajak kan følge med og med pauser efter behov.

Vi ses omklædt og med pakket kajak kl. 10:30 fra KKK og ankommer til Skærbæk havn omkring kl 13:00. Det forventes at vi er hjemme igen omkring kl. 17-18:00 tiden.

Se mere om Café Savannah her: http://www.cafe-savannah.dk/cafe-savannah

Husk skiftetøj, så du kan klæde om inden vi går ind på restauranten. Der afregnes individuelt med Cafe Savannah.

Velmødt alle I positive skønne medlemmer.

De bedste hilsner

Turansvarlige: