Tur for øvede
19.09.2021 kl. 08.30 - 19.09.2021 kl. 17.00
Kolding Kajak KLub
Vi mødes i Kolding Kajak Klub ved 8.30 tiden og pakker trailer. Derefter sætter kurs mod Løver Odder hvor turen starter.

Jeg forventer, at vi er på vandet 10.00 - ish :)

Vi ror ned til Sønderskov og holder pause før kryds til Fynskov :) Krydset er i åben hav og strømmende vand derfor det er vigtig at du har styr på din redninger. Derfra sætter vi kursen mod Fænø Sund og den vej til Fanø Kalv, og retur til Løver Odder. Disanse ligger på 25 km - ish. Vi burde være tilbage til biler omring kl. 16.00. Turen er for alle øvede havkajakror.

Husk solid medpakke og Ipp3 sikkerhed udstyr med. Noget varmt at drikke og snoder :D Overvej hvad du skal spise da tur er lang og vi har allarede efterår. Vand begynder at være koldt, samt luften...ekstra tøj eller en poncho er god ide til pauser. TAGE KOMPASEN MED. Jeg har kort til alle deltager, så tage et kompas med så vi kan lægge et kurs når vi skal krydser over Lillebælt :)

Har du spørgesmål, du er vedkommen til at skrive til : 91956114

OBS ! Skrive gerne til mig, om du kan køre med trailer ! PFT :)

Vi ses