Overnatningstur til Paradis
14.11.2020 kl. 10.00 - 15.11.2020 kl. 24.00
Så er det på tide at finde den varme sovepose frem til en overnatningstur til Paradisbugten for både begyndere og øvede.
Vi ror fra Kolding Kajakklub lørdag kl. 10:00 og forventer vi at være fremme ved Paradisbugten kl. 12:00. Derefter er planen at pakke ud og sætte telte op samt spise medbragt frokost. For de af jer der har lyst bliver der i løbet af eftermiddagen mulighed for at tage på en ekstra tur som vil blive planlagt på dagen og tilpasset deltagernes niveau. Om aftenen vil der være bål og hygge. Søndag forventes der afgang fra Paradis kl. 11:00 efter morgenmaden og nedpakning af grej og telte.

Praktisk info:
Det er en begynder/social tur, så vi ror i samlet flok. Hvis du har brug for at være hjemme tidligere end kl. 14:00 om søndagen bedes du informere de turansvarlige.

Vinterhalvåret er årets mørke tid, og derfor skal vi af hensyn til vores egen sikkerhed medbringe hvidt lys, som efter solnedgang skal anbringes synligt på kajakken eller roeren.

Vandtemperaturen kan også være en udfordring, så din påklædning skal tilpasses forholdene. Som minimum våddragt med 1-2 lag uld og vindtæt rojakke.

Da turen varer 2 dage er det ekstra vigtigt at have tørt uldtøj med hvis du bliver våd.

Medbring varmt at drikke, lidt snacks, drikkevarer, frokost og aftensmad til lørdagen samt morgenmad til Søndag og evt. en let frokost til hjemturen.

Da vi sover i telt skal det selvfølgelig også medbringes samt en varm sovepose og et fornuftigt liggeunderlag til formålet da det kan blive koldt om natten.

Tur ansvarlige
Nina Brilli (28684412)