Workshop med grønlandsåre for nye roere med max 2
10.10.2020 kl. 13.00 - 10.10.2020 kl. 16.00
Kolding Kajakklub
Beskrivelse
Som havkajakroer har du måske set nogen ro med smal træpind som en ægte grønlænder på jagt og tænkt - hvad, hvordan, hvorfor ???
Nu har du muligheden for at få et indblik i de fortræffeligheder der kan være ved at ro med en grønlandsåre. Vi gennemgår alle de teknikker som du allerede har lært på IPP2 og vi tager sikkert også hånd om nogle af teknikkerne fra IPP3. Så uanset dit roniveau kan du sagtens være med, og få en hyggelig og lærerig dag på vandet i selskab med andre af klubbens fantastiske medlemmer.
Påklædning efter forholdene og medbring gerne noget varmt at drikke og noget at spise.
Workshoppen varer ca. 2,5 time, eller hvad vi har lyst til :) Der er ikke indlagt planlagte redningsøvelser, men .......