Stjerneskudstur til Skærbæk
20.09.2020 kl. 10.30 - 20.09.2020 kl. 17.30

Stjerneskudstur til Skærbæk havn

Turen går til Skærbæk havn og Cafe´ Savannah og er for alle som kan ro ca. 20 km på en dag.

Sæt derfor et stort X i kalenderen Søndag d. 20 september. Vi tager afsted fra KKK kl. 10.30 mod Skærbæk havn, hvor Stjerneskud, pizza el. burger nydes, vi forventer at være der omkring kl 13.00.

Tilmelding er nødvendig på KKK’s hjemmeside. Da Stjerneskud skal tilberedes timer i forvejen, for at stå klar ved ankomst, beder vi desuden om besked her på Facebook senest 2 dage i forvejen, hvis dette ønskes til frokosten,

Vi glæder os til en dejlig tur og god frokost i hyggeligt selskab med jer alle

Praktisk info:

Vi satser på godt solrigt vejr så husk solcreme og ro tøj efter forholdene på den givne dag.

Alle er velkomne. Vi ror i et tempo, så alle i havkajak/turkajak kan følge med og med pauser efter behov.

Der vil være erfarne roer som er tovholder på turen.

Vi ses omklædt og med pakket kajak kl. 10:30 fra KKK og ankommer til Skærbæk havn omkring kl 13:00. Det forventes at vi er hjemme igen omkring kl. 17-18:00 tiden.

Se mere om Cafe´ Savannah her: http://www.cafe-savannah.dk/cafe-savannah
Husk skiftetøj, så du kan klæde om inden vi går ind på restauranten. Efter endt spisning

afregnes der individuelt med Cafe Savannah. Velmødt alle i positive skønne medlemmer. De bedste hilsner
Turansvarlige:

Jørn Justesen og Nina Brilli 61244341 og 28684412