Kajak O-LØB 2020 AFLYST
Kajakklubben
AFLYST
Kajak O-LØB 2020
-  Et Opgave-løb i kajak.

Søndag den 5. september kl. 10 – 14 afholder vi årets O-løb.

Det er for ALLE medlemmer, uanset kajaktype eller om du er junior, senior, uerfaren, erfaren, tur- / kaproer og seneste medajlesluger!
Sidste år var sjovt, hyggeligt, folkeligt og fornøjeligt så, vi gør det lige igen.

Vi mødes kl. 10 foran bådhuset i højt humør og klar til at gå på vandet, omklædt, af-sprittet, med afstand – samt med eget sikkerhedsudstyr. Deltagerbegrænsningen er i år sat til max. 25 deltagere. Klubkajakken kan du reservere til denne dag, så det er på plads inden vi starter.

Vi har designet løbet, så alle kan være med, og her mødes nye og gamle ro-kammerater, til en rigtig sjov og social kajakdag.
Vi inddeler jer i blandede hold og I udfordres til spændende kajakopgaver ved hver post. Det er en konkurrence, hvor alle kan deltage – husk det er kun for sjov!

NB Vil du hellere stå Post på denne dag, hører vi gerne fra dig. Vi får brug for et par stykker.

Kl. 14 afslutter vi med overrækkelse af en passende præmie til det vindende hold.

Husk at reservere klubkajakken til dagen samt medbringe drikkevarer, madpakke, sikkerhedsudstyr og passende beklædning.

Vi sørger for kaffe/te, en øl eller vand – med afstand - til alle ved præmieoverrækkelsen.

På vegne af
Initiativgruppen