Info vedr. afhentning

Alle aktive klubmedlemmer kan betale for en nøgle på hjemmesiden, under "shop"

Du betaler et nøgledepositum, som tilbagebetales, når du afleverer nøglen, som beskrevet nedenfor.

Udlevering af nøgle :
Når du har bestilt en nøgle i shoppen, klargør Medlemsudvalget din nøgle. Nøglen finder du i den "grønne box" overfor kontoret. Nøglen er tapet på en "grøn seddel" med dit navn på.

Depositum trækkes fra din konto når nøglen er placeret i den "grønne box".

Aflevering af nøgle:
Ved aflevering af din nøgle, kan du udfylde en "rød seddel", som du finder overfor kontoret. Sedlen udfyldes med dit fulde navn, kontonummer, dato og underskrift. Nøglen INKL. NØGLRING, tapes fast til den "røde seddel" og lægges i den "røde box", som du finder over for kontoret.
Afleveres en nøgle uden kontonummer kan depositum ikke refunderes.

Nøgledepositum
Fakta:

Nøglen er en lille chip, som kan åbne fordøren, bagdøren og dørene ved de to kajakhaller i Kolding Kajak Klub.

Nøglen er vandtæt, men kan ikke flyde, så vær opmærksom på at få den i en nøglering med flyder eller i en fastbundet snor.

Skulle uheldet være ude og du mister din nøgle, skal det meddeles til Medlemsudvalget, så vi kan spærre nøglens adgang til klubhuset.

Nøglen er personlig og opbevares forsvarligt.
Læg i kurv 9999 kr.
Vælg variant