Klubmodul henter siden
Sensommertur
Tilmeldingsfrist er overskredet
Sensommertur den 23-24 september.
Vil du med på tur med kajakken hvor vi også får noget friluftsliv med. På sensommerturen ror vi ud til en primitiv lejrplads for at overnatte i telt, shelter eller hængekøje. Vi skal have alt oppakningen med i kajakken, så vi både kan få noget at sove i, og noget at spise og drikke.
Turen starter lørdag morgen kl 8:00 hvor vi pakker kajakker på traileren, og er klar til at køre ca kl 08:30. Fra klubben kører vi ud til hvor vi starter, herfra ror vi mod lejrpladsen, med passende pauser undervejs. Turen vil være ca. 15-20km.
Resten af dagen vil gå med at slå lejr, lave mad, hygge om et bål og hvad man ellers kan finde på. Søndag morgen pakker vi sammen og ror videre igen ca. 15-20km med passende pauser undervejs.
Turen vil kunne gennemføres af alle der kan ro distancerne, der bliver roet kystnært og ikke over åbent vand.
Det er en god mulighed for at få afprøvet om overnatning og madlavning i det fri er noget for en.
Det kræver ikke det store udstyr for at være med, et telt der kan pakkes i kajakken, Harald Nyborgs festival telt fungerer fint, en sovepose der er varm nok til en septembernat og et liggeunderlag. Maden laver vi oftest på en trangia og der kan man sagtens være flere der går sammen om en.
Ruten er ikke planlagt endnu, da vejret kommer til at bestemme hvor vi skal hen.
Det kunne være langs østkysten i Sønderjylland. Det kunne være Odense fjord. Eller et sted på vestfyn.

Ansvarlige for turen er Jan Martesen og Steffen Steffensen
Tilmeldte
4 /18
Tilmeldingsfrist